ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Μιλήστε μας για εσάς. Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την υποκριτική;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Γεια σας… Ονομάζομαι Γιώργος Κωνσταντίνου, είμαι 26 χρονών και σπούδασα Υποκριτική στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Από παιδί ανέκαθεν με γοήτευαν διάφορες καλλιτεχνικές δραστηριότητες που κάναμε είτε στο σχολείο είτε εκτός και με θυμάμαι συνεχώς να λέω πως όταν μεγαλώσω θα γίνω ηθοποιός, τραγουδιστής κ.α. Όμως την απόφαση για να σπουδάσω Υποκριτική την πήρα στην πρώτη γυμνασίου που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω σε μία θεατρική παράσταση του σχολείου, έναν μικρό ρόλο. Από τότε και έπειτα δεν χρειάστηκε να ξανασκεφτώ κάτι άλλο, ήμουν σίγουρος ότι αυτό ήθελα να κάνω… Έτσι, μέχρι και την τρίτη λυκείου συμμετείχα κάθε χρόνο στη θεατρική ομάδα του σχολείου μέχρι που έδωσα πανελλήνιες και πέρασα στο Τμήμα Θεάτρου. Γενικά το θεωρώ μεγάλη τύχη που πήγαινα σε σχολείο με θεατρική ομάδα μιας και θυμάμαι ότι τότε ήταν λίγο πολυτέλεια αυτό για εμάς.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Τι σημαίνει Τέχνη για εσάς και πόσο σπουδαίο είναι να υπάρχει Τέχνη στη ζωή ενός ανθρώπου;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Τέχνη για εμένα είναι να κάνεις αυτό που αγαπάς. Νομίζω πως μόνο όταν κάνεις αυτό που πραγματικά αγαπάς και σε γεμίζει κάνεις πραγματικά Τέχνη. Στο μυαλό μου η Τέχνη έχει να κάνει με το πάθος και το μεράκι. Ακόμα και για να κάνεις το πιο απλό πράγμα χρειάζεται το πάθος, όπως πχ το να ανέβεις μία σκάλα.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Αυτήν την περίοδο πρωταγωνιστείτε στην παράσταση «Τρελαντώνης» ερμηνεύοντας τον ομώνυμο ρόλο στο Metropolitan: The Urban Theater. Μιλήστε μας για την παράσταση και για τον ρόλο σας.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Λοιπόν το βιβλίο Τρελαντώνης είναι στην ουσία ένα αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα όπου εξιστορεί πώς πέρασε τις καλοκαιρινές της διακοπές η ίδια μαζί με τα τρία αδέλφια της (Τρελαντώνης, Αλεξάνδρα και Αλέξανδρος) το 1882 στην Καστέλα του Πειραιά. Βλέπουμε δηλαδή στην παράσταση την καθημερινότητα των τεσσάρων παιδιών που αναστατώνουν τη ζωή της Καστέλας με παιχνίδια, σκανταλιές και γέλια και κυρίως τις ζημιές που άθελά του κάνει ο Αντώνης, ο γνωστός Τρελαντώνης, εις βάρος άλλων αλλά και εις βάρος του ίδιου του του εαυτού. Ο Τρελαντώνης μπορεί συνεχώς να βρίσκεται σε μπελάδες αλλά ποτέ η πρόθεσή του δεν είναι κακή. Πάντα έχει τις καλύτερες προθέσεις και για τον εαυτό του αλλά και για τους άλλους. Θέλει πάντα να βοηθήσει, να προσφέρει και να διασκεδάσει. Όμως δυστυχώς στο τέλος κάνει ζημιές και καταλήγει να φοράει ένα μαντήλι δεμένο γύρω από το ματωμένο του κεφάλι.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Οφείλει η τέχνη να περνά μηνύματα στο κοινό; Ποια μηνύματα ιδανικά θα θέλατε να περάσετε στα παιδιά που θα έρθουν να παρακολουθήσουν την παράστασή σας;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Εννοείται πως η τέχνη οφείλει να περνάει μηνύματα, απλά πιστεύω πως το τι μήνυμα θα πάρει ο θεατής, είτε παιδί είτε ενήλικας, από μία παράσταση εξαρτάται καθαρά από τον ίδιο. Δεν πιστεύω δηλαδή πως είναι στάνταρ το τι μήνυμα περνάει μία παράσταση. Φυσικά για τη δική μας την παράσταση μπορώ να σας αναφέρω πως κάποια από τα μηνύματα που περνάμε είναι η εξύμνηση της παιδικής ηλικίας, η συντροφικότητα, το αίσθημα του δίκαιου, καθώς ο Τρελαντώνης λέει πάντα την αλήθεια και παραδέχεται τα λάθη του, όμως είμαστε ανοιχτοί ο καθένας να προσλάβει και ό,τι άλλο θέλει ως μήνυμα. Άλλωστε το θέατρο είναι ένας χώρος ανοιχτός και οι καλλιτέχνες αυτό που κάνουμε είναι να “προβληματίζουμε” το κοινό.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Πώς σας επηρέασε εσάς ως άνθρωπο και δημιουργό η πανδημία του κορονοϊού; Πώς βλέπετε το μέλλον του θεάτρου;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Παρ’ όλο που εν μέσω καραντίνας βρήκα τις άκρες μου και μπόρεσα να κάνω όσο το δυνατόν πιο καλλιτεχνικά πράγματα ακόμα και μέσω της τεχνολογίας, πιστεύω πως το θέατρο φέρει μέσα του κάτι ζωντανό και άμεσο που δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Πιστεύω πως τόσο οι άνθρωποι των τεχνών, όσο και το κοινό έχουν ανάγκη από αυτή τη δια ζώσης επικοινωνία. Σίγουρα ένιωθα πως μου λείπει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και βίωσα σε μεγάλο βαθμό την αβεβαιότητα και την ανασφάλεια για το επάγγελμά μου. Για την ώρα προσπαθώ να απολαύσω τη δουλειά μου στο θέατρο! Είναι πολύ όμορφο και αισιόδοξο ότι τα πράγματα ξανανοίγουν και γίνονται τόσο σημαντικές προσπάθειες για συνέχιση του πολιτισμού! Νομίζω πως επειδή το στερηθήκαμε και τόσο πολύ, όλα πλέον γίνονται με άλλη διάθεση, με περισσότερη χαρά, ελπίδα και αγάπη!

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Μελλοντικά σχέδια.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Μελλοντικά σχέδια για την ώρα δεν υπάρχουν. Μπορώ να πω πως παράλληλα με τον Τρελαντώνη συμμετέχω και ως βοηθός σκηνοθέτη σε άλλη μία μεγάλη παραγωγή που θα γίνει και αυτή στο Metropolitan: the urban theater και είναι «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο». Έχουμε πρεμιέρα το Σάββατο 16/10 στις 21.00.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Σας ευχαριστώ θερμά κι εύχομαι καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Κι εγώ σας ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια και σ’ εσάς!

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.