ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Μιλήστε μας για εσάς, ώστε να σας γνωρίσει λίγο καλύτερα το κοινό μας. Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την τέχνη; Για ποιον λόγο επιλέξατε το θέατρο και τον κινηματογράφο;

Είμαι η Αγγελική Παρδαλίδου και γεννήθηκα στην πανέμορφη Καβάλα. Όσοι δεν έχετε πάει, να πάτε γιατί είναι πραγματικά μία υπέροχη πόλη! Στα 18 μου αρχικά πέρασα στο Πολυτεχνείο, ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Στην πορεία όμως διαπίστωσα ότι ενώ αγαπάω πολύ τη φυσική και τα μαθηματικά και μου είναι και εύκολα, δηλαδή είχα μία φυσική ροπή προς αυτά, ωστόσο ανακάλυψα ότι δεν ήμουν ευχαριστημένη με την ζωή που θα ζούσα ως μηχανικός. Έτσι άρχισα να ψάχνω τον εαυτό μου, να αναρωτιέμαι πώς θα ήθελα να ζήσω, πώς θα ήμουν χαρούμενη. Οι συγκυρίες με φέρανε στη θεατρική ομάδα του Πολυτεχνείου και ξαφνικά ήταν σαν να φωτίστηκε ολάκερος ο κόσμος μου. Ένιωσα δημιουργική, ότι βρισκόμουν επιτέλους στο φυσικό μου περιβάλλον, αισθάνθηκα ότι ήμουν η πιο λαμπερή και θετική εκδοχή του εαυτού μου. Εκεί ήταν που αποφάσισα ότι αυτό είναι που θέλω να κάνω και επειδή είμαι άνθρωπος που πιστεύω στην παιδεία και οτιδήποτε έχω κάνει φρόντισα να το μάθω πρώτα, πήγα στη δραματική σχολή του Βασίλη Διαμαντοπούλου. Ήδη πριν την τελειώσω είχα κλείσει και την πρώτη μου δουλειά με τον αγαπημένο Χάρρυ Κλυνν. Από το 2006 λοιπόν ξεκινάει αυτό το υπέροχο ταξίδι μέσα στην τέχνη. Και όταν λέω τέχνη δε μιλάω μόνο για το θέατρο και τον κινηματογράφο διότι είναι και η συγγραφή, η σκηνοθεσία και η παραγωγή. Ωστόσο όλα αυτά για μένα είναι ένα πράγμα . Και αυτή η ζωή, η ζωή ενός καλλιτέχνη είναι αυτό που αποφάσισα να βιώσω. Ζω τη ζωή που ονειρεύτηκα και νιώθω ευλογημένη γι΄αυτό.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Μιλήστε μας για τη πορεία σας στον καλλιτεχνικό χώρο. Σπουδές, συνεργασίες… Υπάρχει κάποιο πρόσωπο που συνέβαλλε σημαντικά στη μετέπειτα επιτυχημένη πορεία σας;

Όπως προείπα μπήκα στη δραματική σχολή του Βασίλη Διαμαντοπούλου και ήδη από το δεύτερο έτος της δραματικής σχολής πήγα σε οντισιόν για την παράσταση «Αγάντα» του Χάρρυ Κλυνν . Με επέλεξε και έτσι από το 2007 δουλεύω επαγγελματικά στο χώρο. Η γνωριμία και ο άνθρωπος που με έχει στιγματίσει και είχα την τύχη να τη γνωρίσω ήδη από τη δραματική σχολή είναι η Πέμη Ζούνη, η οποία ήταν καθηγήτριά μου και έκτοτε πάντα είναι κοντά μου σε ό,τι και να κάνω τόσο σαν δασκάλα και συνεργάτης όσο και σαν φίλη, μέντορας και έμπνευση. Σκηνοθέτησε την πρώτη παράσταση που ανέλαβα να κάνω την παραγωγή το 2016, το «Contractions», είχε την ερμηνευτική επιμέλεια στην πρώτη μου ταινία, το «Flik Flok» και επίσης τώρα συνεργαζόμαστε εκ νέου στην πρώτη μου ταινία μεγάλου μήκους με τίτλο Angel Pardalos όπου έχει αναλάβει το κομμάτι της θεατρικής σκηνοθεσίας. Η Πέμη είναι ένας άνθρωπος που όταν βρίσκεται κοντά σου νιώθεις ότι θα κατακτήσεις τα πάντα , τον κόσμο όλο! Ακόμα και για έναν απλό καφέ να πάμε μετά νιώθω πιο δυνατή. Είμαι πολύ χαρούμενη που βρέθηκε στον δρόμο μου και σίγουρα δεν ήταν τυχαίο. Την αγαπώ και την ευχαριστώ για όλα!

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Αυτήν την περίοδο πρωταγωνιστείτε στην παράσταση «Ορλάντο» στο Θέατρο Τόπος Αλλού σε σκηνοθεσία Νίκου Καμτσή. Μιλήστε μας για το έργο, αλλά και για τον δικό σας ρόλο.

Καμιά φορά συμβαίνουν κάποια γεγονότα και λες ότι όντως το σύμπαν συνωμότησε για να γίνει αυτό που ονειρεύεσαι. Η παράσταση «Ορλάντο» είναι απτό παράδειγμα ενός τέτοιου γεγονότος . Θυμάμαι στη δεύτερη καραντίνα να είμαι στο σπίτι και να σκέφτομαι κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ ότι χτυπάει το τηλέφωνο και με θέλουν για έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, σε ένα δύσκολο έργο και απαιτητικό σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας και σωστή, μεγάλη παραγωγή. Και πραγματικά έτσι έγινε! Χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν ο κύριος Νίκος Καμτσής που μου πρότεινε να συμμετέχω στην παράσταση Ορλάντο και μάλιστα να παίξω τον/την Ορλάντο, δηλαδή τον κύριο ρόλο. Τα θαύματα λοιπόν είναι μέσα στη ζωή μας! Και η αλήθεια είναι ότι έχουνε συμβεί πολλά θαύματα στη ζωή μου και είμαι ευγνώμων.

Για το έργο, το μυθιστόρημα Ορλάντο της Βιρτζίνια Γουλφ τι να πρωτοπούμε. Η συγγραφέας είναι μία εμβληματική μορφή του λογοτεχνικού κόσμου και τα έργα της ανήκουν πια στην κλασική λογοτεχνία. Το Ορλάντο είναι ίσως το πιο γνωστό και ένα από τα καλύτερα έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Η ίδια η Βιρτζίνια Γουλφ είπε ότι ένιωσε εξαιρετικά ελεύθερη γράφοντάς το διότι ήταν απαλλαγμένη από περιοριστικούς φραγμούς όπως ο χρόνος ,η ηλικία ,το φύλο, η σωστή καταγραφή ιστορικών γεγονότων.

Αυτό το ποιητικό  πλάσμα, ο/η Ορλάντο ξεκινάει από έφηβος 16 χρονών στην ελισαβετιανή εποχή, διασχίζει τους αιώνες, ενηλικιώνεται με έναν αργό ρυθμό διαπερνώντας τον χρόνο με μία παράξενη αναλογία. Περνάνε αιώνες και αυτός έχει μεγαλώσει μόλις λίγα χρόνια και ξαφνικά στα 30 του κοιμάται για 7 μέρες και όταν ξυπνάει έχει μεταμορφωθεί εν μία νυκτί σε γυναίκα και συνεχίζει κανονικά τη ζωή της μέχρι τα 36 που σταματά το μυθιστόρημα. Ένα έργο που αγγίζει πανανθρώπινες αξίες, αρχέτυπα, που ασχολείται με την ύπαρξη σαν ολότητά και όχι σαν ξεχωριστά κομμάτια ενός άντρα ή μιας γυναίκας. Ένα κείμενο που είναι ύμνος στον έρωτα, στη δημιουργία, που ξυπνά δυνατά συναισθήματα. Ο/η Ορλάντο ερωτεύεται, προδίδεται, έχει την αγωνία του καλλιτέχνη, ταξιδεύει, περνάει από πολλά στάδια και βιώνει όλα όσα θα μπορούσε να βιώσει ένα πλάσμα, ένας άνθρωπος.

Είμαι εξαιρετικά τυχερή και χαρούμενη που ανέλαβα να ερμηνεύσω έναν τόσο δύσκολο ρόλο με τόσο μεγάλες απαιτήσεις και ερμηνευτικές δυσκολίες, τόσο σε συναισθηματικό επίπεδο, όσο και σε σωματικό. Να ψάξεις να βρεις την αλήθεια αυτού του πλάσματος στις ψυχικές του διαθέσεις, αλλά επίσης να μπορέσεις να μπεις σε ένα άλλο σώμα, σε μία άλλη φωνή. Νιώθω ότι ένας τέτοιος ρόλος είναι όνειρο κάθε ηθοποιού. Να μπορέσει να μπει σε μία τέτοια περιπέτεια, σε μία τέτοια μελέτη σε βάθος. Το αγαπάω πολύ αυτό το πλάσμα. Σε κάθε παράσταση βιώνω απίστευτη συγκίνηση. Ειδικά στην υπόκλιση έχω γεμίσει ευτυχία από αυτό το δίωρο ταξίδι. Και είναι και πολύ βασικό ότι έχω υπέροχους συνεργάτες και ανήκω σε μια δυνατή ομάδα. Πραγματικά οι συντελεστές και οι συνάδελφοι είναι εξαιρετικοί. Και η παραγωγή γενικά είναι μεγάλη με υψηλή αισθητική σε σκηνικό και κουστούμια. Είναι προς τιμήν του θεάτρου που σε τέτοιες δύσκολες στιγμές πήρε το ρίσκο να ανεβάσει μια παράσταση με 8 ηθοποιούς και με μεγάλες απαιτήσεις.

Βασικό στοιχείο για όλη αυτήν την εμπειρία είναι και το κείμενο. Ο κ. Καμτσής κατάφερε να δημιουργήσει μια πρωτότυπη θεατρική μεταφορά και να κρατήσει το πνεύμα του λογοτεχνικού κειμένου, το χιούμορ του, την αλήθεια του, την αισθητική του και αυτό είναι πραγματικά αξιέπαινο διότι ένα τόσο μεγάλο λογοτεχνικό κείμενο να μπορέσει μέσα σε δύο ώρες να επικοινωνηθεί είναι ένα πραγματικό επίτευγμα.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Εκτός από θεατρική είστε και κινηματογραφική ηθοποιός. Επίσης είστε σεναριογράφος και σκηνοθέτις. Πρωταγωνιστείτε με τον Γιώργο Καραμίχο στην ταινία μικρού μήκους Flik Flok, όπου υπογράφετε σενάριο και σκηνοθεσία. Μιλήστε μας για αυτό το καλλιτεχνικό σας εγχείρημα.

Νιώθω δημιουργός εν γένει και ενώ αντιλαμβάνομαι τις διαφορές που έχει η υποκριτική, η συγγραφή και η σκηνοθεσία στο μυαλό μου όλα είναι ένα: τέχνη. Μου αρέσει να φτιάχνω κόσμους και το κάνω από όποιο πόστο με εμπνέει κάθε φορά. Σαν συγγραφέας δημιουργώ ιστορίες, σαν σκηνοθέτης δημιουργώ εικόνες και σαν ηθοποιός δημιουργώ ένα πλάσμα αληθινό που υπάρχει πάνω στη σκηνή ή μπροστά στην κάμερα και βιώνει κάποιες καταστάσεις. Αντιλαμβάνομαι τις τεχνικές διαφορές που έχουνε όλοι αυτοί οι ρόλοι αλλά για μένα είναι το ίδιο πράγμα μέσα μου. Φτιάχνω, δημιουργώ! Μάλιστα νιώθω ότι ο συνδυασμός όλων αυτών των ετερόκλητων θεωρητικά πραγμάτων με εμπλουτίζει καλλιτεχνικά και με κάνει να έχω μια πιο σφαιρική άποψη πάνω στην τέχνη.

Το Flik Flok είναι η πρώτη μου ταινία μικρού μήκους . Μαύρη κωμωδία θα την έθετα. Είναι η ιστορία ενός ζευγαριού που ετοιμάζεται να περάσει ένα υπέροχο βράδυ αλλά τα πράγματα δεν πάνε όπως είχαν προβλέψει… Βγαλμένο από τη ζωή πάντα! Ένα υπέροχο ταξίδι για μένα και ένα πολύ μεγάλο σχολείο η ταινία. Υπέροχους συνεργάτες και συντελεστές, όλοι αξιόλογοι επαγγελματίες του χώρου που ήταν κοντά μου σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα και μάλιστα με πολλή αγάπη και δοτικότητα. Η ταινία έχει αγαπηθεί πολύ και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχουμε κερδίσει βραβεία καλύτερης ταινίας , καλύτερης ερμηνείας τόσο για τον Γιώργο Καραμίχο όσο και για μένα, βραβείο μοντάζ και συνεχίζουμε δυναμικά στα φεστιβάλ όλου του κόσμου.

Ιδιαίτερα θα ήθελα να αναφερθώ στον Γιώργο Καραμίχο με τον οποίο πρωταγωνιστούμε στην ταινία, και να του πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήταν κοντά μου με όλη του την δημιουργικότητα ,τη θετική του ενέργεια, τον επαγγελματισμό του. Με εμπιστεύτηκε στα πρώτα μου βήματα με μία τεράστια πίστη. Μέσα από την καρδιά μου τον ευχαριστώ και πιστεύω ότι αυτό ήταν μόνο η αρχή… έχουμε πολλά ακόμα να δημιουργήσουμε!

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Πόσο απαιτητικό είναι, αν είναι, να είστε ταυτόχρονα ηθοποιός, σκηνοθέτις και σεναριογράφος μιας ταινίας;

Από μικρή με θυμάμαι να είμαι πολυπράγμων και να ασχολούμαι με πολλά και διαφορετικά πράγματα και μάλιστα με την ίδια χαρά και λαχτάρα, είχα εικοσαριά σε όλα τα μαθήματα και στα θεωρητικά και στα πρακτικά και όλο αυτό πραγματικά αβίαστα. Με ρωτούσαν που νιώθω ότι είμαι καλύτερη ή τι μου αρέσει περισσότερο και δεν μπορούσα να καταλάβω την ερώτηση διότι όσο εύκολο και ευχάριστο μου ήταν να λύνω μία άσκηση στα μαθηματικά το ίδιο ακριβώς ένιωθα και όταν μάθαινα 15 σελίδες απ’ έξω στην ιστορία και το ίδιο όταν έγγραφα έκθεση. Δε μου είναι εύκολο να διαλέξω τι αγαπώ πιο πολύ και πιστεύω ότι αν αφοσιωθώ μονάχα σε ένα πράγμα θα μελαγχολήσω. Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Ξέρω ότι αυτή είναι η αλήθεια μου. Μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά πράγματα, να μαθαίνω διαρκώς! Έχω πει ότι στα 90 μου παραδείγματος χάρη θα ξεκινήσω να μαθαίνω καινούργιο όργανο! Άλλωστε για μένα αυτά τα διαφορετικά πόστα είναι το ίδιο από άλλη οπτική γωνία. Λέω ιστορίες, δημιουργώ κόσμους. Τώρα αν αυτούς τους κόσμους θα τους δημιουργήσω με λέξεις θα είμαι συγγραφέας, αν τους δημιουργήσω με εικόνες θα είμαι σκηνοθέτης και αν τους δημιουργήσω με συναισθήματα και ψυχική, σωματική ερμηνεία τότε θα είμαι ηθοποιός.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Γιατί επιλέξατε να κάνετε μια μικρού μήκους ταινία;

Ένιωσα πιο ασφαλής να ξεκινήσω με μια ταινία μικρού μήκους και όχι κατευθείαν με μεγάλου και αυτό για διάφορους λόγους. Καταρχάς το ίδιο το έργο, το Flik Flok ήταν μονόπρακτο θεατρικό που η διάρκειά του ήταν μισής ώρας οπότε έτσι κι αλλιώς μιλάμε για ένα έργο μικρό σε διάρκεια. Αντί να το αναπτύξω επέλεξα να το συμπιέσω στην βασική του ουσία και να καταλήξει να είναι μία ταινία 14 λεπτών. Ήταν η πρώτη μου σκηνοθεσία οπότε ήθελα να μάθω πράγματα, να πάω βήμα-βήμα προτού ξεκινήσω. Έκανα πολυάριθμα σεμινάρια πάνω στη σκηνοθεσία. Ένιωσα ότι δεν ήθελα να ανέβω κατευθείαν στο Έβερεστ αλλά να δοκιμάσω τις αντοχές μου σε κάτι μικρότερο, να μάθω και μετά πιο δυνατή να ξεκινήσω για ταινία μεγάλου μήκους.

Επίσης επειδή είχα αναλάβει και την παραγωγή σίγουρα μία ταινία μικρού μήκους από οικονομικής φύσεως είναι πολύ πιο εφικτή. Ήθελα να το αναλάβω εξολοκλήρου και να μην μπουν παραγωγοί ώστε το καλλιτεχνικό κομμάτι να γίνει ακριβώς όπως το ονειρευόμουν. Ζορίστηκα πολύ, δούλεψα σαν το σκυλί για να μαζέψω τα χρήματα αλλά δεν μετανιώνω ούτε στιγμή γιατί τώρα ζω το όνειρο. Και είναι ακριβώς το όνειρο που πάλεψα να έχω! Όταν βλέπω το Flik Flok νιώθω πολύ περήφανη!

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Ηθοποιός, σκηνοθέτις, σεναριογράφος. Πού βρίσκεται η καρδιά σας τελικά;

Η καρδιά μου βρίσκεται στην θέση του δημιουργού εν γένει. Τα αγαπάω εξίσου και τα τρία διότι μου προσφέρουν διαφορετικές συγκινήσεις, με εξελίσσουν και με χαροποιεί το ότι μπορώ να έχω μια ευρύτερη εποπτεία πάνω στις καλλιτεχνικές παραγωγές. Νιώθω μάλιστα ότι το καθένα από αυτά τα κομμάτια εμπλουτίζει και βοηθά και τα υπόλοιπα. Δηλαδή ως ηθοποιός το ότι έχω σκηνοθετήσει και γράφω βοηθάει πάρα πολύ τον τρόπο που ερμηνεύω, μπορώ να δω άλλες οπτικές, μπορώ να ανοίξω διαφορετικούς δρόμους στο μυαλό μου πιο πρωτότυπους. Το ότι είμαι ηθοποιός και σκηνοθέτης με κάνει να γράφω διαφορετικά, να μπορώ να αντιληφθώ αν τα κείμενα μου έχουν προφορικότητα, αν τα κείμενα μου μπορούν να παρασταθούν και με ποιον τρόπο ίσως. Επίσης το ότι είμαι ηθοποιός και συγγραφέας με βοηθάει σαν σκηνοθέτη τόσο στο να μπορώ να καθοδηγήσω καλύτερα έναν ηθοποιό γιατί γνωρίζω το πώς λειτουργεί και τη ψυχική διαδικασία μέσα του όσο και στο να ανακαλύψω ευκολότερα κρυμμένες πτυχές των κειμένων και να ψυχανεμίζομαι γρηγορότερα τον εκάστοτε συγγραφέα. Νιώθω ότι μόνο κέρδος έχω από όλη αυτή την πολυπραγμοσύνη και χαίρομαι που μπορώ και έχω τη δυνατότητα να τα κάνω και τα 3. Και μάλιστα πολλές φορές κάνω και την παραγωγή οπότε έχω τέσσερις διαφορετικούς ρόλους και ελάχιστο ύπνο εκείνες τις περιόδους! Βέβαια να σημειώσω το πιο σημαντικό! Και αυτό είναι ότι έχω βρει συνεργάτες που το δέχονται αυτό, είναι κοντά μου για να με προστατεύσουν και να με καθοδηγήσουν τις στιγμές που δεν μπορώ πρακτικά να είμαι παρούσα σε κάτι. Για παράδειγμα όταν παίζω δεν μπορώ συγχρόνως να είμαι στο μόνιτορ. Ωστόσο με κατάλληλη προετοιμασία και ανθρώπους που εμπιστεύομαι απόλυτα νιώθω ήρεμη για το αποτέλεσμα.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Η Τέχνη οφείλει να περνά μηνύματα; Αν ναι, ποια μηνύματα θα θέλατε ιδανικά να πάρει μαζί του ο θεατής από την παράσταση ΟΡΛΑΝΤΟ, αλλά και από την ταινία σας Flik Flok;

Η τέχνη ακόμα και όταν δεν το θέλει περνά μηνύματα και συνομιλεί με το κοινό. Μάλιστα κάθε έργο τέχνης συνομιλεί προσωπικά με τον καθένα πράγμα που σημαίνει ότι κάθε θεατής που θα δει το Flik Flok θα έχει την δική του οπτική πάνω στα πράγματα όπως και κάθε θεατής που θα παρακολουθήσει την παράσταση Ορλάντο θα ταυτιστεί σε άλλα σημεία και θα του μείνουν άλλες ατάκες στο μυαλό. Είναι καθαρά προσωπική επικοινωνία. Από εκεί και πέρα υπάρχει από το δημιουργό μια πορεία, ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται κάθε έργο. Στο Flik Flok ήθελα να μοιραστώ το γεγονός ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται και κάτω από το χαλάκι μπορεί να έχουμε στοιβάξει πολλά σκουπίδια. Στον Ορλάντο , από τη δική μου πλευρά και με τη σκηνοθετική καθοδήγηση του κ. Καμτσή θα ήθελα φεύγοντας ο θεατής να πάρει μαζί του όλη αυτή τη μαγεία ενός πλάσματος που διανύει τους αιώνες, που γίνεται από άντρας γυναίκα, που βιώνει όλα αυτά τα συναισθήματα και με αυτόν τον τρόπο να εμπνευστεί και να πλουτίσει τη ζωή του, να βάλει όσο πιο πολλές εμπειρίες μπορεί και να ζήσει μία ζωή που θα μπορούσε να είναι χίλιες ζωές.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Μελλοντικά σχέδια.

Με μεγάλη μου χαρά το καλοκαίρι διαπίστωσα ότι η εταιρεία που έχω, επιχορηγήθηκε από τον ψηφιακό κόσμο του υπουργείου πολιτισμού για ένα πρωτότυπο έργο ψηφιακής αισθητικής, το «Angel Pardalos». Ένα έργο που συνδυάζει κινηματογράφο, θέατρο, εφέ, ποίηση, μουσική, social media. Επειδή δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο δεν βρήκαμε κάποιον όρο να το περιγράψουμε και έτσι αποφασίσαμε να το λέμε multiart theatrical cinema. Είναι ο μονόλογος μιας κοπέλας που διηγείται τη ζωή της, τα όνειρά της, τις πίκρες της και όλα αυτά με πολύ χιούμορ. Είναι αυτοβιογραφικό στη βάση του, χαρούμενο, πολύχρωμο, αισιόδοξο. Έχουν γίνει τα γυρίσματα του θεατρικού κομματιού και εκκρεμούν τα γυρίσματα τα κινηματογραφικά στο σπίτι, το green screen και τα πλάνα drone.

Χαίρομαι πολύ για την ομάδα που έχουμε φτιάξει, όλοι με όρεξη και όραμα για το έργο μας! Ενδεικτικά θα αναφέρω την Πέμη Ζούνη στη θεατρική σκηνοθεσία, τον Θάνο Λυμπερόπουλο σε κινηματογραφική σκηνοθεσία μαζί μου, σε μοντάζ και στη διεύθυνση φωτογραφίας μαζί με τον Γιάννη Μαργκετουσάκη, πρωτότυπη μουσική ο Κωνσταντίνος Δημηνάκης που είναι μαέστρος στη Βιέννη, σκηνογραφία η απίστευτη εικαστικός καλλιτέχνης Ελένη Σουμή και γενικότερα μια δυνατή ομάδα που δημιουργεί με μεγάλο κέφι και υψηλή αισθητική. Θέλουμε το έργο μας να αγαπηθεί από το κοινό και ανυπομονούμε να δούμε πώς θα το υποδεχθεί! Αρχικά θα ανέβει σε ψηφιακή πλατφόρμα και στη συνέχεια το όνειρό μας είναι να παιχτεί σε μεγάλους κεντρικούς κινηματογράφους κανονικά σε διανομή τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Σας ευχαριστώ θερμά. Καλή επιτυχία σας εύχομαι σε ό,τι κάνετε.

Δελίνα Βασιλειάδη

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.