ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ – SUICIDE SQUAD 25 Αυγούστου

Suicide Squad Ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Άγιερ («Fury», «End of Watch») θα μας γνωρίσει την «Ομάδα Αυτοκτονίας», με πρωταγωνιστές τον υποψήφιο για Όσκαρ Γουίλ Σμιθ («Ali», «The Pursuit of Happiness»), τον βραβευμένο με Όσκαρ Τζάρεντ Λέτο («Dallas Buyers Club»), την Μάργκοτ Ρόμπι («The Wolf of Wall Street», «Focus»), τον Τζόελ Κίναμαν (Netflix’s «House of Cards») και την υποψήφια για Όσκαρ, Βαιόλα Ντέιβις («The Help», «Doubt»).

Είναι ωραία να είσαι κακός… συγκέντρωσε μια ομάδα με τους πιο επικίνδυνους, φυλακισμένους Σούπερ Κακούς, εξόπλισε τους με τα πιο ισχυρά όπλα στη διάθεση της κυβέρνησης, και στείλε τους σε μια αποστολή να νικήσουν μια αινιγματική, ανυπέρβλητη οντότητα.

Η Αμερικανίδα πράκτορας των Μυστικών Υπηρεσιών, Αμάντα Γουόλερ έχει αποφασίσει πως μόνο μια μυστικά συναρμολογημένη ομάδα από ανόμοια, ελεεινά άτομα, που δεν έχουν τίποτα να χάσουν, είναι αυτό που χρειάζεται. Όμως, όταν θα συνειδητοποιήσουν πως δεν επιλέχθηκαν για να επιτύχουν, αλλά εξαιτίας της εξόφθαλμης ενοχής τους, όταν τελικά θα αποτύχουν, μένει να δούμε πως θα αντιδράσουν. Θα λειτουργήσουν ως η Ομάδα Αυτοκτονίας, έτοιμοι να πεθάνουν προκειμένου να επιτύχουν ή θα αποφασίσουν, να πορευτούν ο καθένας για την πάρτη του;

Σε σενάριο και σκηνοθεσία του Άγιερ και βασισμένη στους χαρακτήρες της DC Comics, στην ταινία πρωταγωνιστούν επίσης, ο Τζάι Κόρτνεϊ («Insurgent»), ο Τζέι Χερνάντεζ («Takers»), ο Άντεγουελ Ακινουόγιε-Αγκμπάτζε («Thor: The Dark World»), ο Ίκε Μπάρινχολτζ («Neighbors»), ο Σκοτ Ίστγουντ («Fury»), η Κάρα Ντελεβίν («Paper Towns»), ο Άνταμ Μπιτς («Cowboys & Aliens») και η Κάρεν Φουκουχάρα στο κινηματογραφικό της ντεμπούτο.

Η «Ομάδα Αυτοκτονίας» («Suicide Squad») ετοιμάζεται να αφήσει το δικό της μοναδικό στίγμα στο κινηματογραφικό σύμπαν της Warner και της DC Comics.

Suicide Squad - Main Post

 ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ –SUICIDE SQUAD

Πρωταγωνιστούν:

Τζάρεντ Λέτο, Μάργκο Ρόμπι, Γουίλ Σμιθ), Βαϊόλα Ντέιβις, Τζόελ Κίναμαν,Τζάι Κόρτνεϊ, Κάρα Ντελεβίν, Άντεγουελ Ακινουόγιε-Αγκμπάτζε, Τζέι Χερνάντεζ, Ίκε Μπάρινχολτζ, Σκοτ Ίστγουντ, Άνταμ Μπιτς, Κάρεν Φουκουχάρα, Μπεν Άφλεκ
Σκηνοθεσία – Σενάριο:  Ντέιβιντ Έιρ

Παραγωγή: Τσαρλς Ρόβεν, Ρίτσαρντ Σακλ, Ζακ Σνάινερ, Ντέμπορα Σνάιντερ,Κόλιν Γουίλσον, Τζοφ Τζονς, Στίβεν Μνάτσιν
Φωτογραφία: Ρόμαν Βασιάνοφ
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Όλιβερ Σολ

Μοντάζ: Τζον Γκίλροϊ

Υπεύθυνος Οπτικών Εφέ: Ζερόμ Σεν

Μουσική: Στίβεν Πράις

Κοστούμια: Κέιτ Χόλεϊ

Μακιγιάζ και Κομμώσεις: Αλεσάντρο Μπερτολάτσι

Διάρκεια: 123’
Ημερομηνία Εξόδου: 25 Αυγούστου
Διανομή: Tanweer

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

«Η Ομάδα Αυτοκτονίας είναι η ομάδα — παρότι σχετικά απρόθυμη —των υπερκακών της DC», εξηγεί ο σεναριογράφος/σκηνοθέτης Ντέιβιντ Έιρ.  «Γιατί ποιός μπορεί να κερδίσει έναν Σούπερ Κακό καλύτερα από έναν άλλο, ή σε αυτή την περίπτωση από μια ολόκληρη ομάδα υπερκακών. Ήταν συναρπαστικό για μένα, γιατί μου επέτρεψε να εξερευνήσω ένα διαφορετικό κομμάτι των ταινιών με υπερήρωες. Είναι η απολύτως αντίθετη όψη των ηρώων που έχουμε συνηθίσει».

Ενώ φαινομενικά τους δίνεται η «επιλογή», οι φυλακισμένοι που θα γίνουν η Ομάδα Αυτοκτονίας θα πρέπει να μάθουν να δουλεύουν – στην κυριολεξία – σαν ομάδα. Δεν πρόκειται για εθελοντικό πρόγραμμα. Βγάζοντας τους από την περιβόητη Ομοσπονδιακή Φυλακή του Μπελ Ρεβ, σχεδιασμένη να κρατά έγκλειστους τους «χειρότερους των χειροτέρων», ο Ντέντσοτ και οι Χάρλεί Κουίν, Κίλερ Κροκ και Ντιάμπλο, μεταξύ άλλων, δεν έχουν επί της ουσίας εναλλακτική επιλογή. Η Αμάντα Γουόλερ, μια αδίστακτη πράκτορας που περηφανεύεται για την ικανότητα της να βάζει τους ανθρώπους να ενεργούν ενάντια στο συμφέρον τους, θα το φροντίσει.

Παρότι ο Συνταγματάρχης Ρικ Φλαγκ δεν είναι ένας από τους κακούς της ταινίας, τον Τζόελ Κίναμαν κέρδισε το όραμα του Έιρ. Όπως και για την Μάργκο Ρόμπι, οι χαρακτήρες και ο κόσμος της «Ομάδας Αυτοκτονίας» του ήταν άγνωστοι. Αλλά όπως αναφέρει, «η ιδέα ότι συμβαίνουν αυτά τα εξωπραγματικά γεγονότα, με πρωταγωνιστές αυτούς τους εγκληματίες, μετά-ανθρώπους με τις ειδικές ικανότητες στην ταινία, και εμείς πρέπει να συμπεριφερόμαστε σαν να είναι ένας ρεαλιστικός κόσμος, όπου όλα αυτά μπορεί να συμβούν… μου κίνησε την περιέργεια».

Επιπροσθέτως, στους χαρακτήρες της ταινίας, ο Έιρ ήθελε να συμπεριλάβει και έναν από τους πιο σκοτεινούς και διεστραμμένους χαρακτήρες των κόμικς: τον Τζόκερ. Για να αναλάβει τα σκήπτρα ίσως του πιο εικονικού χαρακτήρα της DC – τόσο στις σελίδες των κόμικς, όσο και στην μεγάλη οθόνη – οι παραγωγοί επέλεξαν τον Τζάρεντ Λέτο, για να απεικονίσει μια εντελώς φρέσκια εκδοχή του ψυχωτικού κλόουν που είναι ο μοναδικός που πιάνει το αστείο.

«Όταν ήμουν παιδί ένας φίλος της μαμάς μου, έδωσε σ’ εμένα και τον αδερφό μου μια κούτα γεμάτη με κόμικς, και ήταν σαν να άνοιξε για μένα ένας εντελώς νέος κόσμος. Το Κουτί της Πανδώρας είχε μόλις ανοίξει. Όταν κάποιος βουτά σε αυτούς τους κόσμους, η φαντασία του δεν έχει όρια. Θεωρώ πως χρειάζεται πολύ πάθος και αποφασιστικότητα για να αποδόσεις αυτές τις ιστορίες, και από την πρώτη μου κουβέντα με τον Ντέιβιντ, ήταν ξεκάθαρο πως ήθελε να δημιουργήσει κάτι ιδιαίτερο και διαφορετικό».

«Για μένα η δύναμη του brand της DC είναι παγκόσμια. Υπάρχει μια αλήθεια σε αυτούς τους χαρακτήρες», λέει ο Έιρ. «Είναι ένα όχημα για τις σύγχρονες αξίες, αλλά οι χαρακτήρες είναι την ίδια στιγμή η ηχώ μυθολογιών του παρελθόντος. Είναι η διαχρονική φύση τους και ο λόγος που πιστεύω πως πάντοτε θα είναι ελκυστικοί. Και γι’ αυτό ήθελα να διηγηθώ μια ιστορία με αυτή την ομάδα χαρακτήρων, να τους δω να ζωντανεύουν στο κινηματογραφικό πανί».

Λίγες ομάδες μπορούν να θεωρηθούν πιο ελκυστικές οπτικά από τα άγρια και πολύχρωμα μέλη της Ομάδας Αυτοκτονίας, που μαζί με το αγνό θέαμα και τη δράση των μαχών, αλλά και το ηδονιστικό soundtrack της ταινίας, προσφέρουν την απόλυτη ψυχεδελική ψυχαγωγία για τους θεατές.

Σαν γονιός και ο ίδιος, ο Σμιθ αμέσως κατάλαβε την επιθυμία του Ντέντσοτ να είναι ο καλύτερος δυνατός πατέρας, αλλά η ενστικτώδης αγάπη της πλευράς του ως δολοφόνος για τον φόνο, του ήταν δυσκολότερο να το προσεγγίσει. «Δεν μπορούσα να καταλάβω την ιδέα να σκοτώνεις για τα χρήματα», λέει ο Σμιθ. «Αλλά έπειτα διάβασα ένα βιβλίο με τίτλο The Anatomy of Motive του Τζον Ντάγκλας, που είχε εργαστεί στο τμήμα σκιαγράφησης προφίλ του FBI. Μια από τις πρώτες ατάκες του βιβλίου ήταν ‘Γιατί το Έκανε; Απλό, γιατί αισθάνονταν καλά.’ Ήταν μια στιγμή αποκάλυψης για μένα. Η δική μου ερώτηση μετατράπηκε σε όχι γιατί το έκανε, αλλά για ποιό λόγο αισθάνονταν καλά. Σαν ηθοποιός, πάντα χτυπάω σε τοίχο, όταν θέλω να καταλάβω γιατί κάποιος κάνει κάτι, αντί να αποδεχθώ το γεγονός ότι το απολαμβάνει. Το βιβλίο με βοήθησε να καταλάβω την ανάγκη του Ντεντσοτ για δύναμη και επικράτηση, και να φτιάξω μια ιστορία για το πόσο αποθαρρυμένος μπορεί να ένιωθε στην παιδική του ηλικία… για το πόσο οι στόχοι του μπορεί να του θυμίζουν ανθρώπους που δεν του φέρθηκαν σωστά στο παρελθόν».

Παρότι ο χαρακτήρας του ίσως και να ενδιαφέρεται μόνο για τον εαυτό του, ο Σμιθ έκανε ότι μπορούσε για να ενισχύσει την συντροφικότητα με τους συνάδελφους του στα γυρίσματα. Για το σκοπό αυτό έφτιαξε μια μικρή βιβλιοθήκη στο σετ, όπως και δωμάτιο παιχνιδιών, όπου καστ και συνεργείο μπορούσαν να παίξουν μπιλιάρδο ή πινγκ πονγκ.

Η αγάπη της Χάρλεϊ για τον Τζόκερ στην αρχή προβλημάτισε την Μάργκο Ρόμπι. «Γιατί είναι ερωτευμένη με αυτό τον τύπο;», αναρωτήθηκε η ηθοποιός. «Ήταν το πιο δύσκολο σημείο προσέγγισης στο ρόλο μου. Είναι τόσο δυνατή και έξυπνη, είναι απλά εκπληκτική, αλλά γίνεται κομμάτια γι’ αυτό τον τύπο, κάθε φορά. Ήταν κάτι που δεν μου άρεσε σε εκείνη στην αρχή, γιατί δεν μπορούσα να το καταλάβω. Έτσι, καθώς είναι ψυχίατρος, αποφάσισα να κάνω έρευνα γύρω από την έννοια της συνεξάρτησης. Άρχισα να μαθαίνω για το πώς κάποιος μπορεί να ζει τη ζωή του για κάποιον άλλο. Και όπως κατάλαβα, δεν έχει να κάνει με το άλλο άτομο, αλλά είναι ένας ψυχαναγκασμός σαν το αλκοόλ ή ένας εθισμός όπως τα ναρκωτικά. Μόλις σκέφτηκα τη σχέση της με τον Τζόκερ με αυτούς τους όρους, σαν εθισμό, ένιωσα απέραντη κατανόηση για εκείνη».

Ο Έιρ γοητεύτηκε από τον ψυχισμό της Χάρλεϊ. «Είναι κάτι σαν τον γυναικείο Τζόκερ. Έχει αυτή την εκπληκτικά χαοτική προσωπικότητα, είναι τρελή, χωρίς όρια, κάνει ότι θέλει. Εμφανίστηκε στα κόμικς αρκετά αργά, την δεκαετία του ‘90, αλλά ξεχώρισε με μιας. Η Μάργκο δούλεψε σκληρά για να την προχωρήσει ακόμη περισσότερο από τις σελίδες των κόμικς στη μεγάλη οθόνη, με όλη την παρορμητικότητα, το χιούμορ και την δύναμη που οι φανς λατρεύουν στον χαρακτήρα.

Αλλά τι συμβαίνει με την επιστροφή του Τζόκερ; Τρέφει αληθινή αγάπη για την Χάρλεί; Ο Τζάρεντ Λέτο δεν αποκαλύπτει περισσότερα, σε σχέση με τον  χαρακτήρα του. «Ο Τζόκερ έχει ένα στενό δεσμό με την Χάρλεϊ. Κανείς άλλος δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά γιατί να έχει, αφού υπάρχει εκείνη; Τι σημασία έχει ο υπόλοιπος κόσμος; Όλα είναι ένα παιχνίδι. Μοιραζόμαστε ένα απίθανο όνειρο και περνάμε τέλεια». Αλλά πως θα αντιδράσει, όταν θα την πάρουν από τα χέρια του;

Ο Λέτο δέχθηκε με θάρρος τον ρόλο του παράφρονα χαρακτήρα της DC. «Ο Τζόκερ είναι ένα σύμβολο, ένας θρύλος. Έχει ιστορία 75 χρόνων, και υπάρχουν τόσες παραλλαγές της ιστορίας του. Ο Τζόκερ είναι σαν το Όρος Έβερεστ: μια από αυτές τις απίθανες ιδέες που το πιο πιθανό είναι να αποτύχεις αυτό που ξεκινάς να κάνεις. Ήταν τρομακτικό και συναρπαστικό και μεγάλη τιμή να παίξω αυτό τον ρόλο».

Ήταν αντίστοιχα πρόκληση και για τον Έιρ να γράψει για τον συγκεκριμένο χαρακτήρα. «Ο Τζόκερ είναι ένας συναρπαστικός, περίπλοκος τύπος, αλλά ήταν τρομακτικό να δουλεύεις γι’ αυτό τον χαρακτήρα, λόγω του ότι είναι ένας από τους πλέον γνωστούς χαρακτήρες της Δυτικής μυθοπλασίας. Έχει αυτή την απίστευτη ιστορία, και η πρόκληση ήταν να δουλέψω με σεβασμό για την κληρονομία, τους κανόνες και ότι έχει προηγηθεί. Να καταλάβω τον πυρήνα αυτού του χαρακτήρα, να μην τον παραποιήσω, αλλά την ίδια στιγμή να επανεφεύρω τον Τζόκερ για την ταινία».

Ο Λέτο παραδέχεται επίσης πως η ιδέα στην αρχή ήταν τρομακτική. «Θυμάμαι πως στο πρώτο τηλεφώνημα, είχα την ίδια στιγμή ενθουσιασμό και φόβο. Μόλις άκουσα την λέξη Τζόκερ, ήξερα πως θα έπρεπε να βουτήξω πολύ βαθιά και να πάω κάπου που δεν έχω ξαναβρεθεί ποτέ. Έχει ερμηνευτεί τόσο όμορφα, που το πιο σωστό θα ήταν να κρεμάσουν τα παπούτσια του και να μην ξανά-ασχοληθούν μαζί του. Υπάρχει άλλη πλευρά στον χαρακτήρα; Και αν ναι, τι άλλο θα μπορούσα να ξεδιπλώσω; Τι θα μπορούσα να κάνω που δεν έχει ξανασυμβεί; Η πλευρά του εαυτού μου που της αρέσει η εξερεύνηση, η περιπέτεια, η πίεση βγήκε αμέσως μπροστά. Και με άλλαξε για πάντα. Ήταν μια πραγματικά απαιτητική, μοναδική εμπειρία. Δεν περίμενα ποτέ πως θα μου δίνονταν η ευκαιρία να παίξω έναν τέτοιο ρόλο».

Για να αποδώσει πιστά την εμφάνιση των χαρακτήρων – γνώριμων στους φανς μέσα από τις σελίδες των κόμικς – ο Έιρ στράφηκε στην ενδυματολόγο Κέιτ Χόλεϊ και τον κομμωτή και μακιγιέρ, Αλεσάντρο Μπερτολάτσι για να φτιάξουν τα εξωφρενικά λουκ της «Ομάδας Αυτοκτονίας». Κάνοντας εκτενή έρευνα στην ιστορία των χαρακτήρων στο σύμπαν της DC, το ζευγάρι άφησε κάτω τα κόμικς, έκλεισε τους υπολογιστές και ξεκίνησε από το μηδέν.

Οι σχεδιαστές εστίασαν στην οδηγία του Έιρ: όχι κοστούμια υπερηρώων, όχι άνδρες με στενές στολές. Αντίθετα η διττή θεματική των γκάνγκστερ και του στρατού ήταν αυτή πάνω στην οποία εστίασαν. Για παράδειγμα ο Έιρ ήθελε το περιβάλλον του Τζόκερ και της Χάρλεϊ Κουίν να είναι «ένα πολύχρωμο και επικίνδυνο μέρος όπου ο καθένας είναι κάτι σαν φρικιό και ο Τζόκερ είναι ο ροκ σταρ γκάγκστερ». Ο σκηνοθέτης ενδιαφέρονταν επίσης για τον ψυχολογικό πόλεμο του Τζόκερ και της Χάρλεϊ, και για το πώς τα κοστούμια θα ήταν μέρος αυτής της ιδιόρρυθμης μάχης.

Η Χόλεί προσθέτει: «Τα πάντα έπρεπε να σημαίνουν κάτι, να αποκαλύπτονται στα κοντινά πλάνα, να βοηθούν να συμπληρώνεται η συνολική εικόνα. Υπάρχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που σημαίνουν κάτι για τους χαρακτήρες και την γνώση μας γι αυτούς. Η Χάρλεϊ φοράει ένα μενταγιόν με χαραγμένο το, ‘Η Χάρλεϊ αγαπάει τον Τζόκερ’, ή μια ύαινα κι ένα κρανίο Τζόκερ στο δάχτυλο του δαχτυλιδιού. Ο Τζόκερ φοράει κάτι παρεμφερές με παπικό δαχτυλίδι».

Αντίστοιχες λεπτομέρειες υπάρχουν στους περισσότερους χαρακτήρες. Για παράδειγμα, όταν βλέπουμε τον Ντέντσοτ (Φλόιντ Λότον) σε φλάσμπακ, φοράει ένα ρετρό παλτό, σαν να φοράει το παλτό του πατέρα του, του πατέρα που δεν ήταν εκεί, όπως και ο Λότον, φυλακισμένος στο παρόν, είναι απών από την ζωή της κόρης του. Αργότερα στην ταινία, καθώς ο Ντέντσοτ παίρνει θέση ως ο αρχηγός της Ομάδας, οι θεατές θα δουν ότι αυτό αντικατοπτρίζεται και στο πιο εντυπωσιακό και φωτεινό κοστούμι του.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η Κατάνα, που το τζάκετ μοτοσικλετιστή που φοράει, θυμίζει την bōsōzoku, την υποκουλτούρα των Ιαπωνικών μηχανόβιων συμμοριών και έχει ένα μικρό μπάλωμα που διαβάζει ‘Γι’ Αυτόν Θρηνώ’, μια ωδή στον νεκρό σύζυγο της. Έχει επίσης ένα τατουάζ στο μηρό της που γράφει ‘Το Σπαθί μου Σκοτώνει’, μια προειδοποίηση στους εχθρούς της για το σπαθί που κρατάει.

Οι παραγωγοί ήθελαν επίσης να αποτίσουν φόρο τιμής στα σχέδια των δημιουργών της Χάρλεϊ. Σε ένα από τα κόμικς βλέπουμε την Χάρλεϊ να μπαίνει με τη βία στις φυλακές του Μπελ Ρεβ, φορώντας αυτά τα κόκκινα και μπλε μίνι παντελονάκια. Ράψαμε το ίδιο εσώρουχο για να τιμήσουμε το κόμικ.  Και όταν την βλέπουμε ως την Δρ. Χαρλίν Κουινζέλ, η κόκκινη μπλούζα, η μπλε φούστα και το σακάκι είναι ένα ακόμη outfit που αντιγράψαμε απευθείας από τα κόμικς.

Ο χαρακτήρας του Κίλερ Κροκ φτιάχτηκε με τον πατροπαράδοτο τρόπο, αντί του υπολογιστή. Είμαι πιστός της παλιάς σχολής λέει ο σκηνοθέτης, έτσι ο Κίλερ Κροκ έγινε πράξη με την βοήθεια του μακιγιάζ. Για να γίνει πράξη το όραμα του Έιρ, ο Ακινουόγιε-Αγκμπάτζε πέρασε μήνες υπομένοντας πρόβες για γύψινα προσθετικά. Πέντε ώρες στο μακιγιάζ κάθε μέρα, που έφταναν πολλές φορές ακόμα και τις δεκατρείς, όπου έπρεπε να φοράει προσθετικά προσώπου και σώματος, ένα hoodie και ένα βαρύ τζάκετ που θύμιζε λεοπάρδαλη και κροκόδειλο και ζύγιζε 20 κιλά.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά λουκ είναι η συλλογή τατουάζ του Ντιάμπλο. Για να μπορέσουν να καλύψουν σχεδόν όλο το ορατό σώμα και το πρόσωπο του ήρωα, οι Μπερτολάτσι και Έιρ απευθύνθηκαν στον σχεδιαστή τατουάζ Ρομπ Κουτς για να σχεδιάσει αυτό που θα συμβόλιζε ολόκληρη τη ζωή του Ντιάμπλο – από τις μέρες του ως βίαιο μέλος μια συμμορίας, μέχρι την ζωή του ως οικογενειάρχης – και όλα αυτά με μελάνια.

Μια ομάδα σαν την «Ομάδα Αυτοκτονίας» θα ήταν μισή – και μη αποτελεσματική – χωρίς τα όπλα της. Ο Έιρ κάλεσε τον ειδικό στα όπλα Νταν Σίσονς για να επιτύχει ένα αποτέλεσμα που θα ήταν πιστό στο υλικό των κόμικς και την ίδια στιγμή μοναδικό για την ταινία.

Υπήρχαν εντυπωσιακά προπς που κατασκευάστηκαν για τις ανάγκες της ταινίας, όπως το σπορ αυτοκίνητο του Τζόκερ, τα περικάρπια μπάγκνουμ του Ντέντσοτ, το χρυσό όπλο της Χάρλεϊ, το σπαθί – κλέφτης ψυχών της Κατάνα και τα σκοινιά του Σλίπνοτ. Το πιο εντυπωσιακό ήταν πως αρκετά από τα προπς ήταν και λειτουργικά.

Όπως και με τα κοστούμια, αρκετά από τα προπς είχαν μικρές λεπτομέρειες που σχετίζονταν με τον κάθε χαρακτήρα. Οι φανς θα αναγνωρίσουν το ρόπαλο της Χάρλεϊ Κουίν, αλλά ένα από τα πιο εντυπωσιακά προπς ήταν το όπλο της. Ήταν μαύρο με χρυσά διακοσμητικά, με μικρές λεπτομέρειες, όπως οι λέξεις «αγάπη» και «μίσος» να εναλλάσσονται στον κύλινδρο που επικαλύπτονταν με μικρά διαμάντια, και με χαραγμένα τα αρχικά ‘HQ’.

Η ομάδα των ανθρώπων, επιφορτισμένων με την εξάσκηση των ηθοποιών, έκανε εξαιρετική δουλεία με την ανάπτυξη ιδιαίτερων τεχνικών μάχης για τον κάθε χαρακτήρα. Όπως λέει ο υπεύθυνος των stunt και των σκηνών δράσης, Γκάι Νόρις, «Για την Κατάνα, την γιαπωνέζα ξιφομάχο, δούλεψαν ένα πιο κλασσικό στιλ, ενώ η Χάρλεϊ έπρεπε να είναι εκρηκτική, μιας και ο χαρακτήρας της είναι αυτή η θεότρελη με το ρόπαλο. Ο Μπούμερανγκ μάχεται με τι άλλο, με μπούμερανγκ, ενώ για τον Κροκ, έπρεπε να φτιαχτεί μια καινούργια τεχνική μάχης που να ταιριάζει σε ένα χαρακτήρα που είναι μισός άνθρωπος και μισός κροκόδειλος».

Για να προετοιμαστεί για το ρόλο του Κίλερ Κροκ, ο Άντεγουελ Ακινουόγιε-Αγκμπάτζε, πέρα από την προπόνηση, πήγε στα Everglades στο Φορτ Λόντερντέιλ, όπου έχουν τεράστιους αλιγάτορες και βιντεοσκόπησε τις κινήσεις τους, όπως όταν κυνηγούν το θήραμα τους. Κινήσεις που έπειτα ενσωμάτωσε στο ρόλο του.

Συνέπεια της εξαντλητικής προετοιμασίας και εξάσκησης όλου του καστ ήταν να μειωθούν αρκετά οι σκηνές που χρησιμοποιούνται κασκαντέρ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αλλάξει ο τρόπος που ο Έιρ σχεδίαζε τις σκηνές, καθώς δεν χρειάζονταν να σκηνοθετήσει τους ντουμπλέρ από πίσω, «αντίθετα τραβούσα πλάνα με τους ηθοποιούς σε πλήρη δράση, ακόμα και σε δύσκολες σκηνές. Το να μπορούν οι ηθοποιοί να κάνουν οι ίδιοι αρκετές από τις σκηνές δράσης της ταινίας δεν είναι μόνο κέρδος για τον σκηνοθέτη, αλλά και για τους ηθοποιούς που αποδίδουν ακόμη πιο πειστικά τον χαρακτήρα που υποδύονται», λέει ο Έιρ.

Ένα χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα είναι η σκηνή που η Χάρλεϊ είναι στο ασανσέρ και ανεβαίνει τους ορόφους σε ένα Ομοσπονδιακό Κτίριο. Όπως λέει ο παραγωγός Ρίτσαρντ Σακλ, «Θυμάμαι να κοιτάζω στο μόνιτορ και να σκέφτομαι ‘Που είναι τα καλώδια; Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά να τα κρύψουν.’ Δεν ήταν μέχρι την τρίτη λήψη, όταν συνειδητοποίησα πως δεν υπήρχαν καλώδια. Η Μάργκο έκανε την σκηνή χωρίς κάποια βοήθεια. Περπατούσε ανάποδα στο ασανσέρ, και το έκανε ξανά και ξανά».

Στον σχεδιασμό μιας καταδίωξης με αυτοκίνητα ανάμεσα στο αυτοκίνητο του Τζόκερ και το Batmobile, η ομάδα παραγωγής προσπάθησε να κάνει τα γυρίσματα μεταξύ 10 περίπου τετραγώνων στην Yonge Street, τον βασικό δρόμο της πόλης του Τορόντο. Με στόχο να γυρίσουν την σκηνή μέσα σε τρεις νύχτες, η σκηνή απαιτούσε να κλείσουν οι δρόμοι από τις 8:00 μ.μ. μέχρι τις 5:00 π.μ., άδεια που πήραν από τις τοπικές αρχές. Αλλά στην εποχή των social media, το να κρατηθούν τα γυρίσματα μυστικό ήταν αδύνατο, και την πρώτη νύχτα μαζεύτηκαν στον δρόμο μερικές χιλιάδες κόσμου.  Την δεύτερη νύχτα ο αριθμός τους αυξήθηκε σε 30.000, παραταγμένοι δίπλα-δίπλα στο πεζοδρόμιο για πάνω από ένα μίλι. Καθώς με τόσο κόσμο ήταν αδύνατον να συνεχιστούν τα γυρίσματα, η ομάδα παραγωγής εμφάνισε στο δρόμο, το αντικείμενο, το οποίο περίμεναν να δουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι: το Batmobile. Μόλις ο κόσμος τράβηξε φωτογραφίες, απομακρύνθηκε από τον χώρο, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στο συνεργείο να συνεχίσει υα γυρίσματα.

Η ομάδα παραγωγής, μαζί με τους υπεύθυνους της μουσικής, Σίον Κεντ και Γκέιμπ Χίλφερ, επέλεξαν μουσική για την ταινία που πατάει στο κέφι, τη δράση και την ενέργεια των κομματιών, για να ενισχύει τις θεματικές της ιστορίας – με την εξιλέωση να είναι ίσως η πιο έντονη ανησυχία των μελών της Ομάδας.

Επιλέγοντας από μια ευρεία γκάμα ήχων, γέμισαν την ταινία με τα πάντα, από κλασσική ροκ, μέχρι urban funk, εναλλακτική ροκ, ραπ, και από σύγχρονούς καλλιτέχνες όπως οι twenty one pilots, Imagine Dragons, X Ambassadors και Kanye West, σε θρύλους όπως οι The Rolling Stones, AC/DC, Creedence Clearwater Revival, ακόμα και η Etta James.

Το σκορ του βραβευμένου συνθέτη Στίβεν Πράις έδωσε τη δυνατότητα για απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ των τραγουδιών, λειτουργώντας σαν πλοηγός ανάμεσα στα συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα μεταξύ των σκηνών.

Φαν και των δυο μέσων ο ίδιος, ο Έιρ προσθέτει, «Όταν κάνεις μια ταινία βασισμένη σε ένα κόμικ, ελπίζεις να κερδίσεις τον πυρήνα των φανς των κόμικ, ιδιαίτερα όταν σέβεσαι το πρωτότυπο υλικό. Αλλά πιστεύω πως μια καλή ταινία πρέπει να είναι ελκυστική σε όλους, ακόμα και σε εκείνους που δεν έχουν διαβάσει ποτέ τους κόμικς. Αυτός ήταν ο στόχος μου με την ‘Ομάδα Αυτοκτονίας’».