ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΟΓΕΩΡΓΙΟΥ - Δ. Βασιλειάδη

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΟΓΕΩΡΓΙΟΥ – Δ. Βασιλειάδη

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΥΡΟΓΕΩΡΓΙΟΥ

  1. Μιλήστε μας για εσάς.

Γεννήθηκα το 1979 στην Αθήνα, τα περισσότερα καλοκαίρια μου τα πέρασα στην Ικαρία, από όπου κατάγομαι. Μου αρέσουν τα κόμικς, έχω μια μεγάλη συλλογή. Έχω δύο αδελφές, τη Μαρία, που είναι η μικρή, και τη Σοφία, που είναι η μεγάλη. Σπούδασα κόμικς στην σχολή Ορνεράκη και υποκριτική στην σχολή Αρχή της Νέλλης Καρρά. Προσπαθώ να τρώω υγιεινά, αλλά δίνω μια φορά το μήνα στον εαυτό μου το ελεύθερο να φάει ό,τι θέλει. Μένω στον Νέο Κόσμο με την Αριάδνη. Έκλεψα ένα καροτσάκι από ένα σουπερ μάρκετ (όχι επίτηδες, απλώς βαρέθηκα να το επιστρέψω), βαριέμαι να συζητάω με γνωστούς στο δρόμο. Δεν μου αρέσει το μετρό. Αν είχα να διαλέξω μια υπερδύναμη, θα διάλεγα να ταξιδεύω στον χρόνο (αν πιάνεται για υπερδύναμη, γιατί είναι περισσότερο επιστημονικό επίτευγμα).

  1. Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον χώρο της υποκριτικής.

Να σας πω την αλήθεια, δεν ξέρω ακριβώς. Η σχολή της Νέλλης Καρρά ήταν ένα δρόμο πάνω από την σχολή Ορνεράκη. Ίσως και να μπερδεύτηκα και να άνοιξα τη λάθος πόρτα.

  1. Μιλήστε μας για την παράσταση «χελιδόνι» όπου πρωταγωνιστείτε.

Πρόκειται για ένα πολύ σύγχρονο και καλογραμμένο έργο. Ξεκάθαρα πολιτικό. Αφορμή για τη συγγραφή του υπήρξε το τρομοκρατικό χτύπημα σε ένα gay bar στο Ορλάντο της Αμερικής. Η συνεργασία μου με τη σκηνοθέτη Ελένη Γκασούκα και τη Σοφία Σεϊρλή ήταν ιδανική. Όλη η δουλειά που κάναμε βασίστηκε στη σχέση των δύο προσώπων. Από τη στιγμή που ανεβαίνουμε στη σκηνή ξεκινάει κάτι σαν πιγκ πονγκ με τη Σοφία και αφήνουμε ο ένας να οδηγήσει τον άλλον μέσα στην ιστορία.

  1. Τι κάνει αυτή την παράσταση ξεχωριστή σήμερα; Ποιο είναι το μήνυμά της και γιατί να έρθει κάποιος σήμερα να την παρακολουθήσει; Τι θα θέλατε να πάρει ο θεατής μαζί του φεύγοντας από την παράσταση;

Η σύγκρουση ανάμεσα σε έναν συντηρητικό κόσμο και σε έναν πιο φιλελεύθερο είναι, πιστεύω, ότι απασχολεί την εποχή μας. Δυστυχώς το μόνο που γνωρίζουμε πλέον είναι οι εκ του ασφαλούς συγκρούσεις και η απομόνωση στον κόσμο μας και σε μια μερίδα ανθρώπων που μοιράζονται αβίαστα τις απόψεις μας. Αυτό αναπόφευκτα καταρρίπτει την έννοια του διαλόγου και των λογικών επιχειρημάτων. Το έργο μιλάει για τον πόλεμο μεταξύ δυο ακραίων πλευρών, αλλά και για την προσπάθεια της κατανόησης και της συμφιλίωσης.

  1. Η φιλοσοφία σας.

Προσπαθώ να ενστερνιστώ τη φιλοσοφία των στωικών, αλλά η καθημερινότητα δεν με αφήνει. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι πρέπει να λερώνουμε και λίγο τα χέρια μας αν θέλουμε να υπερασπιστούμε τις ιδέες μας.

  1. Μελλοντικά σχέδια.

Αυτή τη στιγμή εργάζομαι για το Φεστιβάλ Αθηνών, στο κείμενου του Εστέβα Σολέρ με μια εξαιρετική ομάδα ηθοποιών (Κάτια Γέρου, Σύρμω Κεκέ, Νίκος Νίκας, Γιώργος Παπανδρέου και Σεραφείμ Ράδης) και το καλοκαίρι θα ξεκινήσω πρόβες με την Ελένη Γκασούκα, τη σκηνοθέτη της παράστασης “Χελιδόνι”, στο έργο “’Ενας αληθινός καουμπόι” της Μαρίλια Σαμπέρ με τους υπέροχους Γιάννη Φέρτη και Ιωάννα Μαυρέα.