Είναι 2011 και το Φεστιβάλ γιορτάζει τον 52ο χρόνο του. Μακριά πια από γκλαμουράτες περσόνες, επικεντρωμένο στη στήριξη της μη χολιγουντιανής παραγωγής, έχει αφήσει στην «απ’ έξω» οτιδήποτε αμερικανικό. Ή μήπως όχι; Μήπως υπάρχει μια εναλλακτική πρόταση και από τη...